Deze week las ik dit artikel en kreeg ik dit filmpje toegestuurd van een potentiële leverancier. Eigenlijk komt het beide op hetzelfde neer: Door een uitstekende klantervaring neer te zetten, euforie bij de klant creëren.
Voor mij was dat nog eens een herinnering om na te denken over onze klantbeleving. Die ziet er ongeveer als volgt uit:
Als eerste hebben we onze 4 basisprincipes:
1. Korte levertijden
2. Hoge leverbetrouwbaarheid
3. De juiste kwaliteit
4. Service met een glimlach
Maar dat is natuurlijk niet genoeg voor exceptionele klantervaring en euforie. De klantervaring begint immers al voordat iemand klant is. Voor ‘nog net geen klanten’ hebben wij heel wat beschikbaar. Of je nu met ons in contact komt via onze website, een beursbezoek of een persoonlijk contact, altijd is ons ’Handboek voor Ontwerpers’ eenvoudig toegankelijk. Gratis en voor niets een boek vol interessante ideeën om mee aan de slag te gaan, regelmatig het eerste euforie moment.
Als er concreet vraagstuk ligt, wachten we niet tot de klant met de oplossing komt. Klinkt logisch, maar dat is het in onze branche niet. Onze specialisten gaan meedenken met hun specifieke kennis en ervaring. Vaak resulteert dit in een goede, verrassende oplossing. Het resultaat? Opnieuw euforie!
Dan volgen onze basiswaarden. Maar ook dan is het nog niet genoeg. Voor iedereen beschikbaar zijn de uitgediepte ontwerpconcepten, als leesvoer voor tussendoor of intensieve 2-daagse training. Het kan natuurlijk altijd beter, maar ik denk dat het best goed zit met onze klantervaring. We zijn tenslotte niet voor niets marktleider.