Podiums bouwen

Het zou een uitspraak van mijzelf geweest kunnen zijn, maar metaalmarketing collega Edwin Vlems was me net even iets voor om erover te publiceren. Marketeers moeten niet zelf spreken, maar podiums bouwen. Podiums waar de ’key resources’ van de organisatie hun talenten kunnen laten spreken.

Het talent van de belangrijkste schakels is naar mijn mening het hart van een bedrijf. Het bepaalt de drijfveren van het bedrijf, het ‘waarom’ van het bestaan van het bedrijf. Door dit talent een podium te geven krijgt een bedrijf een gezicht, het wordt menselijk.

Door naar het podium te kijken, begrijpt de buitenwereld het bedrijf en haar aanbod beter, en kan de buitenwereld beter gebruik maken van dat aanbod. Bijvoorbeeld door precies op het juiste moment contact te zoeken of het aanbod beter te plaatsen binnen de eigen dienst of product.

Vorige maand heb ik, naast onze Academie, onze engineers een nieuw podium gegeven. Een podium waar ze vaker dan 2 keer per jaar en voor een groter publiek hun talenten mogen etaleren! Bijvoorbeeld om tips te geven voor meer verantwoord materiaalgebruik!   

Een reactie plaatsen

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s